Úvod | Kontakt | Spolupráce | Partneři | Soukromí |
Chcete se podílet na dalším vývoji mobilní aplikace veggeezz?
Napsat samotnou aplikaci není až tak těžké. Pořídit do ní data je o mnoho náročnější. Je to vlastně nikdy nekončící proces. Restaurace se otvírají a zavírají, nebo stěhují. Pokud nebudou data stále aktualizovaná, nebude aplikace jako celek spolehlivá. Zkuste si najít na nějakých on-line mapách například řecké restaurace v Praze. Zjistíte, že většina z nich už neexistuje, třeba i více než 10 let. Přitom záznamy na mapách se tváří, že tam stále ještě jsou. Proto potřebujeme vaši spolupráci, ať už formou hledání nových restaurací a odstraňováním neplatných záznamů, nebo formou hodnocení, případně poskytováním informací o chybách v datech a změnách.
Kromě doplňování a úprav dat potřebujeme i další formu spolupráce: testování. I kdyby mělo jít pouze o UX testování - na UX testy nejsou potřeba žádné znalosti IT. Často je naopak lepší, když UX test provádí někdo, kdo IT vůbec nerozumí, "člověk z ulice". Uvítáme vaši spolupráci v této oblasti. Nebudeme ovšem schopni naprogramovat každou novou vlastnost appky, každý nový úžasný nápad, protože veggeezz je komunitní aplikace, poskytovaná bezplatně a (aspoň zatím) bez reklam. Není jednoduché v dnešním světě programovat nové funkce zcela zadarmo, bez jakékoliv kompenzace. I tak se pokusíme najít pro testery nějakou formu odměny - buď menší platbu v řádu stokorun za hodinu, nebo možná nějaké poukázky ve spolupracujících restauracích. Jinou formu financování zatím nemáme.
Další oblast, která už vyžaduje nezanedbatelné investice, nehledě na další nutnou práci k tomu, je vývoj pro iOS a překlad textů v uživatelském rozhraní, nebo v datech, do dalších jazyků. Hledáme proto překladatele do různých evropských i mimoevropských jazyků. Několik málo jazyků zvládáme, ale ani všechny evropské jazyky asi nejsou v možnostech obyčejného smrtelníka, natož ty mimoevropské.
Chceme brzy zkusit crowd-funding. O dalším postupu v této oblasti vás budeme informovat na těchto stránkách a pomocí dalších informačních prostředků (FB, IG, ...).